ایده های کسب و کار در حوزه خانه و دفتر اداری

تجارت تعمیر و نگهداری آکواریوم

یک شرکت نگهداری آکواریوم، آکواریومی را که به طور معمول هم برای شرکت ها و هم برای افراد سرویس دهی می کند، تمیز و مدیریت می کند. اینگونه شرکت ها به مردم اجازه می دهند بدون تمیز کردن شخصی آکواریوم های سالم و زیبایی داشته باشند.

تجارت طراحی چشم انداز

طراحی و معماری چشم انداز و منظره یک کار فصلی است. بیشتر محوطه سازان خدمات اساسی چمن را به مشتریان ارائه می دهند که به نظافت و نگهداری اموال کمک می کند. یک معمار منظر خوب می تواند ارزش یک ملک را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

تجارت تأمین چشم انداز

یک تجارت تأمین چشم انداز، مصالح منظره، ابزار و گیاهان را برای کاربردهای تجاری و مسکونی ارائه می دهد. می توانید برای فروش یا اجاره این ابزارها، شغلی راه اندازی کنید. این ابزارها چند منظوره هستند و از این رو مردم اغلب به آن نیاز خواهند داشت.

تجارت پارکینگ

پارکینگ ها در مناطق تجاری، کنار فرودگاه ها، در مجاورت بیمارستان ها، مجاور مدارس و در مجاورت فضاهای رویدادی وجود دارند که جمعیت زیادی را به خود جلب می کند. از آنجا که یافتن پارکینگ دشوار است، اختصاص دادن فضای شخصی خود به پارکینگ همیشه کار خوبی است.

تجارت نصب و راه اندازی استخر

نصب استخر برای خانه ها، املاک تجاری و جوامع مسکونی در حال توسعه است. برخی نیز تعمیر و نگهداری، بررسی و برداشت حوضچه ها را انجام می دهند. تجارت استخر می تواند استخرهای سفارشی را برای نیازهای مختلف احداث کند.

تجارت فضای اشتراکی اداری

مشاغل فضای اشتراکی با اجاره فضای اداری در قالب های منعطف این نیازها را برآورده می کنند. بخش فضای کار مشترک امروزه بسیار رونق دارد. این مکان ها همه خدمات مانند کافی شاپ، سالن های سمینار و … را ارائه می دهند و ارزان تر از دفاتر سنتی هستند.

تجارت خانه بادی

این مشاغل به طور کلی به دو روش مختلف راه اندازی می شوند. برخی از افراد برای مهمانی خانه های بادی را به مشتریان اجاره می دهند. سایر مشاغل خانه های بادی را در پار ک ها، بیرون فروشگاه و مغازه در اندازه های مختلف قرار می دهند.

تجارت چمدان

مشاغل نگهداری چمدان به مسافرانی که گزینه های جایگزین ندارند راهی برای نگهداری ایمن چمدان خود می دهند تا مجبور نشوند آن را با خود حمل کنند. این نیازمند آن است که افراد به شما اعتماد کنند و شما می توانید محترمانه در ازای نگهداری چمدان از آنها مبلغی را دریافت کنید.

تجارت پیشخوان

اپراتورهای پیشخوان فوق العاده کارگران ماهر در تعمیرات و نگهداری هستند. آنها تعمیرات منزل، سبک و مد و الزامات ایمنی را به خوبی می دانند. برای نصب، برداشتن یا تعمیر یک پیشخوان، مهارت، برنامه ریزی، طراحی و ابزار حرفه ای لازم است.

تجارت گل خشک

برای علاقه مندان به باغبانی، تجارت گل خشک یک روش عالی برای تبدیل باغ گل به یک کار تجاری است. در تجارت گل خشک معمولاً گل خشک را به افراد یا مشاغل مربوط به صنایع دستی می فروشند.

تجارت بخور

چوب های بخور را می توانید با رایحه های مختلف تهیه کنید. این تجارت تقاضای زیادی دارد.

تجارت زنگ آویز

این تجارت، زنگ آویز های ساخته شده از مواد مختلف را به فروش می رساند. این محصول رامی توان به صورت آنلاین، در فروشگاه های خرده فروشی و کیوسک ها یا در یک فروشگاه اختصاصی فروخت. می توان از آنها به عنوان محصولات تزئینی در خانه ها و ادارات استفاده کرد.

شرکت کف سازی

تجارت خدمات کف سازی با نصب، حذف و انجام تعمیر و نگهداری در کف، به خانه ها و املاک تجاری خدمات می دهد. شرکت های موفق کف سازی، طیف گسترده ای از گزینه های کفپوش، از جمله لمینت کف اتاق، چوب و کاشی را ارائه می دهند.

تجارت دکوراسیون منزل

یک طراح خانه از فضا در خانه یا محل کار شما به طور موثرتری استفاده می کند. رنگ ها، چیدمان ها و تزئینات که به بهترین وجهی یک اتاق را جلوه می دهند، توصیه می شود. شما می توانید یک تیم برای چیدمان دکور داشته باشید.

ایوان سازی

یک تجارت ایوان سازی در ساخت ایوان و پاسیو در فضای باز برای مشتریان تخصص دارد. این تجارت معمولاً افراد ثروتمند را مورد توجه قرار می دهد و ایوان های سفارشی خوبی برای مشتری درست می کند. شما باید تیمی از افراد برای تامین نیازهای مختلف داشته باشید.

تجارت تشک

تشک ها یکی از بهترین حاشیه سود را در سطح خرده فروشی ارائه می دهند. تشک ها در اندازه ها، ضخامت ها و ابعاد مختلف تولید می شوند. شما باید یک تشک نرم در اختیار مردم قرار دهید. شما می توانید تشکی باتوجه به نیازهای پزشکی و طبی به محصولات خود اضافه کنید.

تجارت مراقبت از چمن

یک تجارت چمن کاری خدمات اصلاح چمن ، مرتب کردن ، تمیز کردن و نگهداری چمن را ارائه می دهد که شامل کود دهی، کنترل علف های هرز و کنترل آفات نیزمی باشد. بیشتر مشاغل مراقبت از چمنزار خدمات منظم را به صورت هفتگی، دو بار در هفته ارائه می دهند.

تجارت سفالگری

مشاغل سفالگری یکی از خلاق ترین مشاغل هستند. افرادی که در سفالگری مهارت دارند می توانند هر چیزی را که زیبا باشد و به زیبایی خانه اضافه کند، بسازند. این وسایل می تواند مورد استفاده روزانه و کسب و کار بسیار موفقی باشد.

تجارت گل مصنوعی

داشتن یک تجارت گل مصنوعی شامل اجاره مکان مناسب درجایی است که می توانید گل های خود را گل آرایی نموده و بفروشید. صاحب این شغل احتیاجات خود را با نرخ عمده خریداری نموده، سپس آنها را با سود کلان به مشتریان می فروشد.

تجارت فروشگاه مبلمان

یک فروشگاه مبلمان، مبلمان مختلفی را برای خانه یا محل کار در اختیار مشتری قرار می دهد و ویترین مناسبی از مدل های مختلف برای نمایش مشتری داراست. مبلمان سبک مدرن بسیار مورد تقاضا است.

تجارت استفاده مجدد

بخشی از استفاده مجدد می تواند یک نوسازی ساده باشد و بخشی از آن یک سبک سازی مجدد. پوشش های جدید، رنگ های جدید و سایر تغییرات جدید همگی می توانند محصولی قدیمی را کاملا شیک و مدرن جلوه دهند.

تجارت کابینت

با ساخت مداوم ساختمانهای جدید و بازسازی منظم ساختمانهای موجود، تقاضای قوی و مداوم برای این مشاغل وجود دارد. تقریباً هر ساختمانی با آشپزخانه یا سرویس بهداشتی دارای کابینت است. ساخت کابینت را می توان با طراحی های زیبا و مدرن در مکان های مختلف مسکونی و اداری اعم از کتابخانه، جا کفشی و … به کارگرفت.

تجارت فرش و روکش صندلی

از فرش در خانه و از روکش در ماشین استفاده می شود و هر خانه و ماشینی از این امر مثتثنی نیست. این مشاغل در برخی زمینه ها تخصص دارند و با تلاش و مهارت فراوان ساخته می شوند. این چنین مشاغلی در مقیاس بسیار وسیع اداره می گردند.

شرکت فروش املاک

از فروش املاک گاهی اوقات به عنوان مشاوران املاک یاد می شود. این شرکت ها مسئول جستجوی خریداران ملک در خانه و شرکت ها طی یک یا چند روز هستند.

شرکت درب سازی

یک شرکت درب سازی درهایی از مواد مختلف مانند آهن ، الیاف و پلاستیک و چوب تولید می کند. این درب ها می توانند تزئینی یا اساسی باشند. همچنین می تواند برای نصب درها و تعمیر و نگهداری آنها برای چند سال خدمات ارائه دهد.

تجارت اجاره خانه مبله

تجارت اجاره خانه مبله شغلی است که وسایل زندگی و تجهیزات خانه به طور کامل در منزل است و در ازای مبلغی اجاره داده می شود. این قرارداد اجاره می تواند بصورت ماهانه یا سالانه منعقد شود.

فروشگاه نصب سونا

یک شرکت نصب سونا به صاحبان خانه، هتل ها و سالن های بدن سازی، سونا می فروشد و به آنها خدمات مختلفی را برای تحویل و نصب واحد ارائه می دهند. خدمات نصب نیاز به کارهای برقی، ساخت و ساز، سیستم صوتی، روشنایی و احتمالاً لوله کشی دارند.

فروشگاه دست بافت های خانگی

یک فروشگاه دست بافت های خانگی، هنردست بافندگان خانگی را می فروشد. آنها همچنین می توانند منجوق، ملیله، لمه و دیگر لوازم مورد بافندگان را به آنها بفروشند. دست بافت ها یا بانرخ ثابت فروخته می شوند یا با توجه به نوع آنها براساس متراژشان ( هر متر مربع ) قیمت گذاری می شوند.

تجارت هوشمند سازی خانه ها

یک تجارت هوشمند سازی خانه ها که به عنوان یک شرکت خانه هوشمند نیز شناخته می شود، از فناوری مانند سنسورها ، اینترنت و اتوماسیون برای ایجاد یک شبکه خانگی دیجیتال متمرکز استفاده می کند. این سیستم معمولاً به صاحبان خانه کمک می کند تا نور، ایمنی منزل و خدمات HVAC را خود مدیریت کنند.

تجارت بازرسی منازل

یک بازرس خانه یک بازرسی جامع از خانه ها به صورت داخلی و خارجی انجام می دهد و گزارش های کتبی و راهنمایی گسترده ای در مورد تعمیرات مورد نیاز به مشتریان می دهد. از این گزارش ها می توان برای نوسازی خانه ها استفاده کرد.

تجارت امنیت خانه

شرکت های امنیت خانگی سیستم های امنیتی را نصب و نگهداری می کنند. بیشتر شرکت های امنیتی یک تیم از تکنسین های زبده برق را برای نصب و راه اندازی استخدام می کنند. مالکان یا خودشان مهندس برق هستند یا درک عمیقی از این رشته دارند. دوربین ها و دزدگیرها ابزاری مدرن برای امنیت هستند.

چیدمان منزل

یک کار چیدمان منزل با ایجاد طراحی داخلی که نقاط قوت خانه را برجسته می کند و نقص آن را به حداقل می رساند، به خرید خانه های ایده آل کمک می کند. که نیاز به یک فرد خلاق دارد و توسط متخصصان قابل انجام است.

باغ جکوزی

بیشتر مردم می خواهند در جکوزی استراحت کنند، معاشرت کنند و دنج باشند. باغ های جکوزی دارای انواع جکوزی های خصوصی برای استفاده شخصی مشتریان هستند. آنها برای مدت زمان از پیش تعیین شده اجاره داده می شوند.

تجارت بازسازی خانه ها

خرید ملک های قدیمی و بازسازی آنها  یکی از استراتژی های سرمایه گذاری برای مشاوران املاک است. این روش شامل تحقیقات بازار، قیمت گذاری، تملک دارایی و نگهداری است. این امر به خرید و فروش ملک با قیمت مناسب کمک می کند.

تجارت خانه شینی

نشستن در خانه خدمتی است که به مشتریان پرمشغله می شود. این تجارت ممکن است نگهداری از حیوانات ، گیاهان یا حتی خود خانه باشد. این افراد به طرق مختلف گروهی را که نمی توانند در خانه بمانند پشتیبانی می کنند.