ایده های کسب و کار درحوزه حیوانات

تجارت نجات حیوانات
ناجیان حیوانات کارهای بسیار مهمی را در جوامع خود انجام می دهند. حیوانات را از شرایط توهین آمیز رهانیده و به آزادسازی حیوانات خانگی که در خیابان رها شده اند کمک می کنند. امداد و نجات اختصاص داده شده است تا اطمینان حاصل شود که هیچ حیوان سالمی مورد اذیت و آزار قرار نمی گیرد و بیماران و زخمی ها درمانی را که شایسته آنها است، دریافت می کنند.
مشاغل دامپزشکی سیار
مشاغل دامپزشکی سیار به مشتریان این امکان را می دهد که برای دیدن و معالجه حیوانات خود، یک دامپزشک به آنها مراجعه نموده و هر زمان و در هرمکان که آنها نیاز داشتند برای درمان حیوان خانگی شان با تجهیزات درمانی در محل حاضر شود. در این تجارت همواره چندین مشتری در حال استفاده از خدمات سیار هستند.
تجارت پرتره حیوانات خانگی
مشاغل پرتره حیوانات خانگی، پرتره های خانگی از حیوانات خانگی را به صورت سفارشی برای مشتریان تهیه می کنند. این پرتره ها می توانند در هر ابعادی باشند و از طریق درگاه های مختلف آنلاین و آفلاین به فروش برسند. از این رو شغلی لذتبخش را خواهید داشت.
مزرعه حشرات
یک مزرعه بزرگ یا کوچک حشرات مزرعه ای است که حشره کش ها را تولید و پرورش می دهد. بعلاوه ، دامداران حشرات محصولات خود را به عنوان خوراک، گرده افشان و آفت کش طبیعی به کشاورزان می فروشند.
تجارت آموزش اسب سواری
تجارت اسب سواری دوره هایی را برای افراد با هر توانایی فراهم می کند، از افرادی که قبلاً هرگز به اسب نزدیک نشده اند تا یک سوارکار باتجربه که می خواهد مهارتش را بهبود بخشد یا مهارت جدیدی کسب کند، مانند سبک سواری متفاوت.
تجارت اجاره بز
هنگامی که علف های هرز زمین بیش از حد رشد کرده یا سایر تکه های بزرگ زمین از چمن و علف های هرز پوشیده شده، تجارت اجاره بز یک روش زیست محیطی برای بریدن و حتی کود دهی طبیعی زمین را فراهم می کند.
تجارت پوشک مرغ
مشاغل پوشک مرغ در زمینه ساخت پوشک شیک و کاربردی برای پرندگان تخصص دارند. در میان فرهنگ رو به رشد صاحبان مرغ شهری، تقاضای مداوم برای پوشک مرغ کاربردی و قشنگ وجود دارد.
کافه گربه
کافه های گربه به مهمانان محلی برای استراحت در کنار دوستان و مشتریان می دهند و از یک نوشیدنی یا یک وعده غذایی لذت می برند. بسیاری از کافه ها علاوه بر سرویس دهی به مشتریان انسانی، به گربه هایی که در خانه خود دارند نیز از نظر غذا و سرپناه کمک می کنند.
دامپزشکی
بسیاری از ما حیوانات خود را بخشی از خانواده خود می دانیم. دیگران برای امرار معاش خود به سلامتی حیوانات خود اعتماد می کنند. کلینیک های دامپزشکی اطمینان حاصل می کنند که واکسن ها و مراقبت های لازم برای داشتن زندگی سالم طولانی به حیوانات ما ارائه می شود.
تجارت پیاده روی سگ
هر کسی که سگ داشته باشد و به طور مرتب در خارج از خانه کار کند، از خدمات شما بهره مند می شود. بسیاری از سگ گردها حرفه ای خدمات بیشتری را برای افزایش سود شرکت خود ارائه می دهند.
باغ وحش
باغ وحش ها مکان هایی خانوادگی برای دیدن گونه های مورد علاقه خود، شناخت بیشتر از طبیعت و لذت بردن از فعالیت های مرتبط هستند. همچنین برخی از گونه های در معرض خطر در باغ وحش ها محافظت می شوند.
تجارت مزرعه ماهی
مزارع پرورش ماهی با هدف پرورش ماهی برای فروش تجاری و مسکونی فعالیت می کنند. انواع مختلف ماهی می تواند در محیط های کنترل شده پرورش یابد. آنها می توانند حتی در محل ماهی را برای مشتری تهیه، به انواع مختلف پخته و سرو نمایند.
تجارت قایق ماهیگیری
قایق های ماهیگیری مردم را به سفرهای ماهیگیری می برند که خود نمی توانند تجربه کنند. این سفرها ممکن است از رفتن به باتلاق ها گرفته تا خارج از ساحل انجام شود. مشتریان معمولاً مجاز به نگهداری ماهی های صید شده در ازای پرداخت مبلغی هستند.
تجارت دامپروری
دامپروری تولید و پرورش دام برای اهداف کشاورزی است. مصرف هدف اصلی پرورش است، زیرا کشاورزان از تمام منبع هر حیوان به طور کامل استفاده می کنند.
تجارت دفع زباله حیوانات خانگی
یک تجارت دفع زباله حیوانات خانگی زباله های حیوانات خانگی را از حیاط مشتریان از بین می برد. این یک سرویس کلیدی است که منافع شخصی و پاکیزگی را افزایش می دهد و احتمال بیماری را کاهش می دهد. این امر افراد را به نگهداری از حیوانات خانگی بدون نگرانی از نظافت ترغیب می کند.
تجارت سگ محافظ
مشاغل نگهبان سگ بسیار رایج شده است، به ویژه در مناطق شهری، که در آن شب ها سرقت رو به رشد است. صاحبان مشاغل برای محافظت از دارایی های مشتریان در تمام ساعات غیر کاری به سگ های نگهبان آموزش می دهند. نژادهای خاص سگ ها بیشتر مورد تقاضای این تجارت هستند.
تجارت تربیت سگ
بسیاری از صاحبان سگ نمی دانند که چگونه سگهای خود را به درستی آموزش دهند یا وقت ندارند. یک شرکت آموزش سگ یک مکان راحت، ایمن و کارآمد برای آموزش سگها در اختیار صاحبان سگ قرار می دهد.
مرغداری تجاری
یک مرغداری تجاری، پرندگان فروشی عجیب و غریب را تولید می کند. یک شرکت پرورش پرندگان می تواند یک پرورشگاه کوچک در حیاط خانه فقط با یک جفت پرنده باشد یا یک مرغداری چند میلیون دلاری با ده ها کارمند را اداره کند.
تجارت لانه سگ
یک تجارت لانه سازی سگ ها به صاحبان سگ ها زمانی که حضور ندارند مکانی امن برای رها کردن سگهای شان فراهم می کند. در این لانه ها سگ ها مکانی امن برای استراحت، تغذیه و ورزش دارند. پس باید مراقبت های خوبی را برای سگ ها فراهم کنید و اعتماد مالک را به خوبی جلب نمایید.
تجارت سورتمه سواری
سورتمه سواری ورزشی است که بسیاری را مجذوب خود می کند و دیگر محدود به محیط های شدید زمستانی نیست. شرکت های سورتمه سواری سگ ها تورها و تورهای سورتمه سواری را ارائه می دهند که مردم را ترغیب می کند این ورزش را دست اول تجربه کنند. بهتر است آن را شروع کنید.
تجارت پرورش سگ
نژاد خاصی از سگها برای بسیاری از دوستداران سگ بسیار جذاب است. یک شرکت تولید سگ می تواند به صاحبان سگ هایی که رنگ خاصی می خواهند کمک کند تا توله سگ آن نژاد را انتخاب کنند. بسیاری از مشاغل بر پرورش نژادی از سگ ها تمرکز دارند و به مشتریانی که آن را دوست دارند خدمت می کنند.
تجارت مرغداری
تجارت طیور بهترین ایده برای کسانی است که می خواهند یک حرفه بازرگانی کشاورزی را دنبال کنند. مرغداری به عنوان “پرورش انواع مختلف پرندگان اهلی به منظور تولید گوشت، تخم مرغ و تولید پر” تعریف می شود.
تجارت نظافت سگ های سیار
برای صاحب حیوان خانگی شلوغ، یک نظافتچی سگ های سیار یک راه حل مناسب است، و راحتی و توجه فردی را برای هر حیوان ارائه می دهد. قطعاً از این تجارت لذت خواهید برد زیرا حیوانات خانگی همیشه در خانه سرگرم کننده هستند.
تجارت گاو داری
گاوداری که از چند هکتار تا چند صد هکتار زمین قابل مدیریت است، مزرعه ای است که گاو تولید و پرورش می دهد. دام را می توان برای اهداف مختلفی از جمله مصرف، تجارت، پوست و چرم، نمایشگاه ها / نمایشگاه های گاو و تولید محصولات شیر پرورش داد.
تجارت اجاره مرغ
اجاره مرغ تجارت جدیدی است که هدف آن دستیابی به کشاورزی برای غیر کشاورزان است. مرغ ها تخم مرغ تولید می کنند و صاحب شرکت اطمینان می دهد که کلیه تجهیزات لازم برای ایمنی و ایمن نگه داشتن آنها به موقع برای مرغ ها ارسال می شود.
فروشگاه طعمه و قلاب
فروشگاه طعه و قلاب فروشگاهی برای فروش طعمه و وسایل ماهیگیری به ماهیگیران است. معمولاً نزدیکترین دریاها، اسکله ها این فروشگاه ها با اخذ مجوز می توانند برپا شوند. در صورت داشتن مجوز، می توانند محلی برای نشستن و استراحت و سرو نوشیدنی و چای یا غذای ساده هم باشند.
فروشگاه لباس حیوانات خانگی
به عنوان صاحب مشاغل لباس حیوانات خانگی، یا اقدام به فروش مجدد می کنید و یا لباس حیوانات خانگی را طراحی و تولید می کنید. با سرویس دهی به مشتریان می توانید تجارت خود را بصورت آنلاین انجام دهید یا در یک مدل ترکیبی هم در فروشگاه هم به صورت آنلاین فروش داشته باشید.
تجارت غذای حیوانات خانگی
بسیاری از افراد از حیوانات خانگی خود بسیار مراقبت می کنند که شامل تغذیه نیز می شود. مشاغل غذای حیوانات خانگی غذایی با کیفیت بالا را برای حیوانات خانگی ایجاد می کنند. اکثر مشاغل دستور العمل های متنوعی را ارائه می دهند، بنابراین صاحبان حیوانات خانگی می توانند یکی از موارد مناسب برای حیوانات خانگی خود را پیدا کنند.
فروشگاه ماهی آکواریومی
به عنوان صاحب یک فروشگاه حیوانات خانگی، نه تنها می توانید ماهی های آکواریومی را به دوستداران آن بفروشید، بلکه باید به دنبال مشتریان بزرگ تجاری در مطب های پزشکی، رستوران ها و سایر مکان های عمومی علاقه مند به آکواریوم های بزرگ و مجهز باشید.
باغ وحش حیوانات اهلی و خانگی
باغ وحش حیوانات اهلی و خانگی امکان نوازش انواع حیوانات کوچک را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. حیوانات باغ وحش می تواند شامل بزها، خرگوش ها، گوسفندها و غیره باشند. باغ وحش حیوانات اهلی و خانگی می تواند در یک محوطه واقع شود یا برای یک مهمانی خاص کودکان به صورت ویژه برنامه ریزی شده باشد.